sEceBis RAhsiA

Thursday, March 14, 2013

mengurut

assalaualaikum..

hai..ari ak baru masuk kerja kerana ari rabu n khamis ak mc..bagus x..wakakaka...sebenarnya ak sakit kepala sangat ari rabu tu..wpun pening ak masih gagah meneruskan perjalanan untuk ke tempat kerja walaupun suami ak kata x yah la..degil kn..sudah nya nk masuk hway PD ak dh pening sgt n x larat..ape lagi..pusing blik...time pusing tu ak mang x larat sgt la..rase nk berhenti tepi jalan tu je..tp ak cube kuatkn diri n alhamdulillah selamat smpai kat umah...

smpai rumah ak pengsan..pkol 11 br sedar..terus g klinik..dktr bg mc sehari je..tp ak minx 2 hari..sbb ak x larat n nk rehat..g keje pun jauh kn..mengada2..hari khamis kepala dah x pening..ubt dktr bg ak mang x usik..maklumlah..liat nk mkn ubt..makanya hari khamis ak pergi rumah ka2an ak tuk urut..hihi....

ak g urut dlm pkol 11..tp kol 11 dr umah ak la..smpai umah jawan ak dh nk pkol 12..dok tguka2an ak mandikan anak die dlu pkol 1 lebih gak g umah akk yg urut tu..smpai sana borak2 dlu baru urut..ak urut perut je..sebab nk naikkn rahim..skali sume kat dlm perut ak dah berselirat..huhu..

sebelum urut akk tu cek perut ak..die kata perot ak keras..ingtkn lemak dah tepu..rupenya kat dlm tu dah mcm puting berliung..wakaka..akk tu cucuk ckit je perut..ak dah mengerekot (betol x ak eja..abaikan la ye)...pastu akk tu geleng2 kepala..mule2 urut ak gelak2 je..sakit tu ad..tp x la sangat sebab ak lebih geli dari sakit..masa akk tu urut die ckp la yg rahim ak dah jatuh..pastu senget plak...klu ak mengandung mungkin gugur balik..ak kn lasak orgnya..hurm...

dh betul2 dlm perut ak yg berselirat tu, tibalah masa utk naikkn rahim semula..dlu masa mak mertua urut naikkn rahim ak x sakit pun..siap gelak2 ckp geli..skali akk tu urut nk naikkn rahim ak punye menjerit kalah puntianak..sakit tau...3 kali akk tu cube naikkn rahim ak..tapi x boleh..x gerak lagsung...ak pun terus ckp kat akk tu kejap..bg ak rehat dlu sbb sakit sangat..rase nk nangis taw..kawan ak yg teman kemain mengekek-ngekek gelakkan ak..suke la tu tgk ak sakit kn..kejam betol..

lepas rehat akk tu cube naikkn semula..smbil baca sepotong ayat n hembus kat perut ak yg mengelebeh tu..alhamdulillah rahim ak berjaya di naikkn..lega sangat...dh sudah naik akk tu urut blik..time tu dh ilang rase nk gelak..leka dek sakit je..serius mmg sakit...ye la dlu ak gugur mak mertua urut x la sakit mcm tu..selesai urut ak rehat jap..kawan ak lak urut..die mang suke urut..ak je x penah urut..

selesai kawan ak urut, akk tu ckp klu nk baik mkn la jamu..bg rahim tu kuat blik..pastu akk tu kata t dtg la urut lagi..bg betol2 ok..tp tgk la klu bulan depan piod dtg, lepas piod tu leh dtg urut..akk tu pun suh urut 1 badan..insyaallah t ak g lagi kot..sbb sblm ni perot ak buncit giler..smpai org ckp "intan mengandung ke"..ak ape lagi terpinga2 smbilpanjang muncung ke depan..tapi lepas ak urut perut ak x keras n perot ak x buncit lagi..ngeh3..suke tau sbb suami ak pun tegur mlm td..makanya ak sgt epy..smlm pun sempat timbang berat badan..bln lepas x silap ak timbang berat ak 60kg..tp smlm timbangdah 58kg..lega sgt2..bkn sebab urut kot..ak pun x tau sebab pe..sebab ak mkn tetap mcm dlu..bersemangat..

skrg ak tgh sabar utk menunggu bulan depan..kot2 ad bibit2 bunga indah kn..cewah...klu x de ak g urut balik..skrg pun perut ak masih sakit sbb kesan urut tu..jln pun slow je..macam org berpantang..sedangkn masa gugur ak aktif je..x mcm ni pun..x pe la sakit kn..demi usaha utk memiliki zuriat..doakan kami ye...

okey la..t ak cite lagi ye..nk tido jap..ari jumaat mmg hari tido buat ak..bubye...salam....

No comments:

Post a Comment