sEceBis RAhsiA

Sunday, November 25, 2012

alhamdulillah

salam...

hari ni ada kisah yang duka n suka wat diri aku...yang duka nya kerani tempat aku kerja ni dengki ngan aku..ye la..ari jumaat lepas aku balik awal..die boleh perasan aku je yang x de..padahal ramai ko yang cabut..x tau ape masalah akk tu dengan aku..dari tahun lepas lagi....bile kerja byak terhegeh2 plak minx tolong dengan aku..ape la manusia ni dengki sangat ngan aku..x paham betol..

walaupun hati aku berapi2 sebab marahkan akk tu, tetibe hati aku kembali sejuk bila tengok result peperiksaan JPA aku tahun ni..alhamdulillah lulus..seronok sangat..makna nya aku tinggal lagi satu ujian je lagi untuk tahun depan..semoga di permudahkan la...

masa exam JPA tu aku memang x baca buku langsung sebab waktu nk tau aku dapat ambil ujian ke tak, aku asyik mc je..pastu terus mc seminggu plak sebab keguguran...masuk je keje, ak terus semak..skali kene amik peksa hari rabu..terus kelam kabut..balik rumah bukan nk study..leka baring je..badan lemah lagi..ngan kene bentan nya sebab x pakai stokin..so, mase time exam aku bawak je buku yang tebal giler tu n ikut je jawapan dlm buku..klu cari2 x jumpe aku pki hentam je..haha..tapi alhamdulillah lulus..seronok sangat..doakan aku berjaya untuk exam tahun depan lak ye,..nak sah jawatan ni...huhuhu...

No comments:

Post a Comment