sEceBis RAhsiA

Monday, December 17, 2012

EPY BEZDAY TO ME :>

Assalamualaikum...

16hb yang lepas adalah ulangtahun kelahiran kite tauu....huhu...tahun pertama sambut dengan suami tercenta...perasaan yang berbeza dan sambutan yang sama...cehh.,..sabar je la...

bile dapat suami yang agak tidak romantik ni, buat aku selalu makan ati tauu...tapi x pe la..dah memang sejak azali suami aku cam tu kan..terima seadanya...walaupun x de sambutan, x de kek, x de munge2, x de makan2 tapi suami aku x lupe beri hadiah..(itu penting k)...haha...

tahun ni hadiah yang aku dapat pun tersangat la terkezut tau...macam tahun lepas suami aku balut hadiah pakai surat khabar...tahun ni pergi pilih sendiri...senang sangat kan dan tersangat la terkezut...

mule2 suami aku nk buat kejutan..tapi dah aku bising2 die x balik2 lagi die angkut aku skali pergi beli...huhh..sabar je la..bezday aku tahun ni jugak buat aku kenyang dengan makanan..suami aku x bawak makan kat luar pun...tapi die bawak aku pergi makan kat rumah kenduri..bukan satu tau...2 skali...kenyang n sukee sangat (dalam ati merungut2)....

malam sebelum bezday aku tu, aku tido lambat sebab leka membalut hadiah nk bagi orang kawin kan...suami aku pun tunggu sama..sampai terlelap2 suami aku...aku bajet suami aku mesti nk jadi orang pertama wish bezday aku...aku pun tahan la mata sampai kol 12...dah pkol 12, aku pun kejut la suami aku suh masok tido lam bilik..suami aku pun bangun n masok bilik trus tido..reaksi aku plak terpinga2...cehh...ingt bangun nak wish la..kasi kiss sikit ke kan..nan hado..trus lelap je die..benci betol...aku pun tido x nk pandang die..konon2 merajuk la kan...huhu...

walaupun suami aku x romantik macam suami orang lain, aku tetap bahagia..kadang2 ape yang die wat spontan n boleh buat aku ketawa...suke ler tu...untuk bezday suami aku bulan 1 ni aku lom prepare hadiah pe nk bagi..tapi aku nk wat ala2 candle light dinner...cewahh...tapi beli je kot..x sempat nk masak kat umah..balik keje je dah terkejar2...sambut pun kat umah je..boleh loving2 ckit kan...kah3...

okey la..aku harap, sempena pertambahan umur aku yang ke 24 ni (mude lagi tau) membuat kan aku lebih matang, mampu menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri yang baik, mampu memberikan zuriat buat suami aku dan susah senang bersama suami aku...amin...

gambar sewaktu zaman persekolahan...punye skema muke masing2..

waktu belajar kat poli..time ni pergi melaka....

kami telah sah sebagai suami isteri...

p/s : sekarang mood x bape baik...pale pun asyik pening2 ngan mual2..tapi hari tu check x de pun...doakan rezeki kami untuk memiliki zuriat murah ye... : >

No comments:

Post a Comment