sEceBis RAhsiA

Tuesday, December 25, 2012

mood yang mendung..

assalamualaikum...

aha...hari ni kan mud ak sama mendung ngan awan kat atas kepala aku ni (tipu je)...hari ni sesi luah perasaan aku ye..

dah bergelen2 air mata aku menitik (macam bagus kan)...puncanya sebab ak tengok gmbar kawan aku..die ngandung..suke tauu..pastu benda pertama aku telek perot die..haha..kejam x..agaknya orang mengandung ni memang mcm ni la kan..ke aku sorang je perangai macam tu...tak kisah la..kembali ke cerita asal...seronoknya tengok kawan aku tu..ke hulu ke hilir bawak perot die yang cumil tu...aku plak ke hulu  ke hilir bawak lemak2 yang nampak ala2 ada baby ni..tapi harem..x do...

bile tengok peyot kawan aku tu, mule la hati aku ni touching tau..terus sentap jap..bukan ape..klu la aku punya masih ada..opcoz peyot aku sama membesar macam kawan aku..tapi aku rase peyot aku lagi cumil kot dan lagi cute miut..adehh..itu la angan2 kan...tapi nk wat cam mana..die belom lagi menjadi milikku..akhirnya die pulang balik ke penciptanya..x pe la..ak akan usaha lebih gigih lagi..

hmm..okey la..kite nk out dlu..nk wat minit mesyuarat..esok nk mesyuarat, hari nie baru terkial2 nk buat..bagus la tu intan..bubye....

ppsss....doakan kami dapat baby jugak ye..nk kembar la pulak..buleh x...haha...

No comments:

Post a Comment