sEceBis RAhsiA

Monday, January 28, 2013

coret - coret

Assalamualaikum..

selamat menyambut thaipusam ye kawan2..hihi...suke kan dapat coti lama..aku x mohon coti pun..kije je la ari jumaat..dok umah pun x best..ehh..

okey..ari cuti adalah hari suami bersama aku..wahhh,..suke tau..ye ler..hari biasa suami sibuk dengan urusan die..so..sabtu ahad adalah waktu bersama isteri tercinta...muntah sekarang...sepanjang cuti lama ni byk gak aktiviti kiteorang...oleh kerana sekarang aku dalam proses diet, kiteorang x byk pergi makan kerana suami menghormati isteri die yang mudah terliur nmpak makanan ini..sebab klu suami makan aku mesti ngendeng2 nk minx sikit..dan pasti la marah yang aku dapat..kenyang sangattt...so lebih baik die berlapar bersama aku..baru la adil kan..

hari ahad yang lepas aku ikut suami pergi jamming..layan je la..dah itu minat die kan..suke walaupun sedikit bosan..ye la..aku dah macam tunggul kayu dok dlm tu sambil rakam lagu dieorang men,.tapi aku tunggul kayu yang cun ckit la..wakakka...seronok ikut suami jamming..dapat knal kawan2 die..n kawan2 die pun ok x sombong...ye la aku kn pendiam..wekk..selesai suami melepaskan gian, kiteorang g minum2..aku time tu lapar..nk mkn nasi x boleh..sbb diet kan...so suami order udang goreng tepung..berebut la berdua..huhu..tapi aku makan ckit je...sebab takut kene bebel...huhu...

lepas selesai makan terus g jusco..mana lagi nk pergi kan klu kat seremban ni..g jusco je la..nk jalan KL x tau jalan..kang pergi wat kene marah je sebab salah jalan..baik jalan tempat yang kite tau..g jusco buat ape lagi..mesti tengok wayang..aku tengok cerita CZ12..wpun cite tu dah lama d tayangkan..kami baru terhegeh2 nk g tgk..nasib best..sblm tgk wayang, kiteorang mkn dulu...pastu tapau kek secret..hoho..lama dah ngidam ni..asyik abis je kek tu...lepas tapau kek terus g tgk wayang..

isnin nye pulak kiteorang g tgk anak member suami yang masok spital..kesian sangat..sebab die comel..huhu..dah 5 ari masok spital kerana demam..skrg budak2 klu demam 3 ari dah bahaya kn..kene terus bawak g spital..lepas tgk anak member, kiteorang ke jusco semula...jgn tya wat ape..mesti la tgk wayang..ok..aku nk muntah dah tengok wayang..huh..tapi senyapkan aje..kang x dapat tengok wayang lagi..kali ni tgk cite ......... lupe la tajuk die..x silap ada stand...ape tah..itu pun cite yang berkurun lama..okey..kiteorang mang suke tgk cite yang dah lama tayang " ~ " ...suami den la tu...ajak tgk juvana die x mo...menci...settle tgk wayang terus bayar tiket n g kat parking kete..skali ujan lebat...padan muke kiteorang..tiket parking dah bayar...so mau x mau kiteorang berlari2 anak dalam ujan tu g kat kete..tetibe macam nk nyanyi lagu iwan ngan amelina..dan dalam hujan tu jugak la x jumpe kete letak mana...geramnye...makcik dah kuyup ni...last2. jumpa jugak..nasib kete kat depan tu kuar..klu x melilau2 mencari..masok dlm kete tergelak2 ngan suami..mesti org yg tgu ujan benti tu gelak kan kiteorang yang melilau2 cari kete...

malamnya kat umah gaduh ngan laki..itu la keje kiteorang..hihi..mgkin sebab kami gurau mcm kasar..tapi loving..wekkk..betol..smpai abg ipar belah suami tegur kata "macam2 budah berdua ni"..tapi marah x lama..pukul2 ckit pastu baik..ye la..sebelom tido kene baik..sebab sebelom tido minx ampun kat suami...kang takut x jmp esoknya nk minx maaf...kadang2 suami gurau, abg x nk maafkan ma..mule la air mata nk menitik kan..ye la..aku kan degil..sedar tau..huhuh...tapi tu la..degil2 jgn melawan ckp suami..kadang2 aku terlawan jugak..haha...jahat..lepas lawan minx maaf balik..

sekarang aku punye tetttt sakit sangat..x tau nape..adakah itu2 tanda2 gembira..klu ada alhamdulillah....klu x de x pe..aku terima semuanya dengan hati terbuka..insyaallah...

okeylah..tangan dah lengoh menaip...sampai ternguap2...jumpe lagi nanti ye...bubye...



No comments:

Post a Comment