sEceBis RAhsiA

Thursday, January 10, 2013

Teringat Kamu...

Assalamualaikum...

minggu lepas ak n suami g jalan2 n main boling ngan family suami ak..aku x main pun..cume last2 tu je gantikan suami aku..maklumlah..aku x teror..huhuh....lepas main boling, kiteorang pergi makan2..selesai makan terus anta mertua aku kat umah abg ipar...dok lepak2 jap, then trus balik rumah sebab penat sangat badan ni...

otw balik rumah suami aku tya, "ma, klu baby kite ada lagi, die dah brape bulan erk?", aku macam terpinga2 ckit la kan tanda terkejut dengan soalan die tu..aku pun jawab la "x silap ma dalam 6 bulan kot..sebab baby kite patutnya lahir dalam bulan 3"...lepas je jawab pertanyaan suami aku, trus bergenang air mata aku..tetibe je rase rindu kat die...suami aku plak seakan faham perasaan aku terus pujuk cakap "x pe la ma..die bukan rezeki kita lagi..ma jgn stress ye"...ye..dalam ati aku berkata, yup, die belum menjadi milik aku lagi..lagipun die x chat dalam perot ak...x pe la...

cume kadang2 ati aku rase sedih sangat bile teringat..masih lagi mencube utk kuat..wpun hakikatnya aku x kuat..cube tersenyum walaupun dlam hati rase dah ronyok2 je...thanks jugak kat kawan2 yang banyak bagi kekuatan...byk yang ckp kat aku, anak aku tunggu aku kat 'sana' nanti...yup...aku juga berharap die tunggu aku kat sana...

Sayang..
mama rindu sangat kat kamu...walaupun kamu x lama berada kat rahim mama...mama tetap rindu kamu...hya gambar ketulan kamu yang mama masih simpan n tatap sehingga kehari ini...

sayang...
mama minx maaf klu kamu x sihat di sebabkan mama...mama yang makan ikut sedap rase...mama terlalu lasak..n mama terlalu stress...mama bukan x nk duduk diam2 ke ape...tapi mama dah biasa buat sume benda tu...mama buat sume sendiri sabab bagi mama, mama kuat n mama x suke minx tolong orang len..takut orang kata mama mengada2...baru ngadung dah x boleh angkat itu ini...

sayang...
mama selalu berangan, saat kamu masih ada dalam rahim mama...mama nk pki baju ngandong...nk beli barang kamu..nk borak2 ngan kamu..ingt x dlu pagi2 mama baca yassin ngan kamu masa mama otw nk g kerja...seronok kan..skrg..klu mama baca pun..mama baca sorang2 je...mama usap perot mama yang makin membesar dengan lemak ni sambil mengharapkan kamu masih ada dalam rahim mama...

sayang..
mama n papa masih berusaha mencari pengganti kamu..supaya die juga dapat memberi sinar buat keluarga kita..tapi sampai skrang rezeki mama n papa belom ada..mama harap tahun ini rezeki mama n papa murah untuk menimang cahaya mata...

sayang...
semoga kite bertemu lagi ye...mama pasti akan sentiasa merindui dan menyayangi kamu....


No comments:

Post a Comment